Reference
Rekonstrukce nádraží ve Stochově
Nádraží ve Stochově nedaleko Lán využíval již k přijímání důležitých návštěv prezident Masaryk. Tato reprezentativní budova prošla v roce 2015 částečnou rekonstrukcí.
Prezidentský salónek ve stanici metra Muzeum
Naše společnost měla možnost se ujmout rekonstrukce prezidentského salónku v zázemí stanice pražského metra Muzeum.
Restaurace Tiebreak
Další restaurací, do jejíž rekonstrukce jsme se pustili je restaurace Tiebreak Českého lawn-tennis klubu Praha.
MŠ Tajovského
V roce 2014 naše společnost získala ve výběrovém řízení investora Úřadu městské části Praha 4 zakázku na kompletní rekonstrukci kuchyně a zázemí v mateřeké škole Tajovského.
Rekonstrukce veřejných toalet ve stanici metra Můstek
Koncem roku 2014 jsme dokončili rekonstrukci veřejných toalet ve vestibulu stanice metra Můstek.
Rekonstrukce bytových jednotek – Zenklova 68, Praha 8
Koncem roku 2012 zahájila naše společnost rekonstrukci objektu v Zenklově ulici č.p. 68 v Praze 8 a v polovině roku 2013 byla dokončena první etapa – 5 malometrážních bytových jednotek.
Úprava půdního bytu ve Zborovské ulici v Praze 5
V létě roku 2013 provedla naše společnost kompletní obnovu mezonetového bytu ve Zborovské ulici v Praze 5.
Rekonstrukce restaurace Zenklovka
Během letošního léta jsme dokončili kompletní rekonstrukci bývalé restaurace Blue Point na adrese Zenklova 68 v Praze 8.
Po vybourání původního klubu v suterénu, bylo nejprve nutné zbavit se masivního pronikání zemní vlhkosti.
Výměna oken budovy A depa metra Hostivař
Naše společnost provedla kompletní výměnu oken v provozní budově A hostivařského depa metra. Součástí výměny bylo i nové oplechování části fasády budovy. Jednalo se nejen o klasické sestavy plastových oken ale také o nestandardní provedení a atypická řešení oken velkých rozměrů. Výměna proběhla samozřejmě za provozu budovy, a tak bylo nutné důkladně zakrýt vybavení kanceláří a co nejrychleji provést zednické začištění oken a výmalbu dotčených stěn, aby provoz byl jen minimálně omezen.
Vozovna Motol – rekonstrukce podpěr kolejí
V tramvajové vozovně v pražském Motole, postavené v letech 1936-37, bylo z důvodu špatného stavu a především nedostatečné únosnosti stávajících podpor kolejnic s ohledem na dnes používané typy tramvají, nutné přistoupit k jejich celkové rekonstrukci. Ta proběhla v rozsahu kolejí č. 7 až 18 a částečně i na koleji č. 1.